Aydın Büyükşehir Belediyesi, Ramazan Bayramı dolayısıyla bayram namazı sonrası vatandaşlara lokum ikram ederek bayramlaştı.Büyükşehir Belediyesi’nin eski bayramlaşma geleneklerini devam ettirmesinden duydukları memnuniyeti dile getiren vatandaşlar, Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’na teşekkür etti. Başkan Çerçioğlu ise tüm vatandaşların Ramazan Bayramı’nı kutladı. Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
GÜNDEM
Yayınlanma: 30 Mart 2025 - 16:30
Aydın Büyükşehir Belediyesi'nden lokumlu bayramlaşma
Aydın Büyükşehir Belediyesi, Ramazan Bayramı dolayısıyla bayram namazı sonrası vatandaşlara lokum ikram ederek bayramlaştı.
GÜNDEM
30 Mart 2025 - 16:30








