Manisa Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla geleneksel hale getirdiği aşure ikramlarına başladı. Paylaşma, bereket ve dayanışmanın simgesi olan aşure, ilk olarak Soma ve Akhisar’da vatandaşlarla buluştu.Manisa Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayının manevi atmosferini ve birlik beraberlik duygusunu kentin dört bir yanına taşımak amacıyla il genelinde aşure ikramı gerçekleştirecek. Programın ilk durakları olan Soma ve Akhisar’da vatandaşlara aşure ikram edilirken, etkinlikler yoğun ilgi gördü.Sivil Toplum ve Vatandaşlar Aynı Sofrada BuluştuSoma’da düzenlenen programa sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri, muhtarlar ve çok sayıda vatandaş katılırken Akhisar’daki programa Belediye Başkanı Ekrem Kayserili de katıldı. Dualarla başlayan etkinlikte, kazanlarda hazırlanan aşureler vatandaşlara ikram edildi. Paylaşmanın ve dayanışmanın ön plana çıktığı program, sıcak ve samimi görüntülere sahne oldu.Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, Muharrem ayının bereketini Manisa'nın her ilçesine ulaştırmaktan mutluluk duyduklarını belirterek, "Aşure, farklı tatların bir araya gelerek eşsiz bir lezzet oluşturması gibi, birlik ve beraberliğimizin de en güzel simgelerinden biridir. Soma ve Akhisar'da sivil toplum kuruluşlarımız ve hemşehrilerimizle bu bereketi paylaşmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Aşure ikramlarımız önümüzdeki günlerde ilimizin farklı noktalarında da devam edecek." dedi.İkramlar İl Genelinde Devam EdecekSoma ve Akhisar’da vatandaşların yoğun ilgisiyle gerçekleştirilen aşure ikramları, belirlenen program doğrultusunda Manisa'nın farklı ilçelerinde de sürecek.29 Haziran Pazartesi - Turgutlu Eski Belediye Önü30 Haziran Salı - Alaşehir Kent Meydanı3 Temmuz Cuma - Salihli Kent Meydanı6 Temmuz Pazartesi - Merkez Karaköy Pazaryeri9 Temmuz Perşembe - Merkez Perşembe Pazarı11 Temmuz Cumartesi - Merkez Alaybey Pazaryeri11 Temmuz Cumartesi - Merkez Laleli Pazaryeri13 Temmuz Pazartesi – Merkez 15 Temmuz Demokrasi Meydanı Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
KÜLTÜR & SANAT
Yayınlanma: 27 Haziran 2026 - 10:36
Manisa Büyükşehir'den Birlik ve Beraberlik Tenceresi: Aşure İkramları Soma ve Akhisar ile Başladı
Manisa Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla geleneksel hale getirdiği aşure ikramlarına başladı.
KÜLTÜR & SANAT
27 Haziran 2026 - 10:36










