Muğla il merkezi Menteşe ilçesinde bulunan, 2014 yılında İl Özel İdare’nin kapanmasıyla Muğla Büyükşehir Belediyesi’ne devredilen 1 No’lu hizmet binası, deprem performansının olumsuz olması nedeni ile yıkılıyor. Yıkım ihalesi yapılan 1 No’lu hizmet binası yerine, sosyal-kültürel fonksiyonları da içinde barındıran ve vatandaşlara hizmet edecek Büyükşehir Belediyesi hizmet binası yapılacak. Muğla Büyükşehir Belediyesi tarafından Menteşe ilçesindeki 1 No’lu hizmet binası kısa süre içerisinde yıkılacak. Yıkımın 60 gün içerisinde tamamlanması hedefleniyor. Yeni yapının taban alanı 840 metrekare olacak ve içerisinde sosyal-kültürel alanlar, idari ofisleri olacak şekilde toplamda 5 katlı hizmet binası yapılacak.Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
GÜNDEM
Yayınlanma: 05 Eylül 2024 - 14:59
Muğla Büyükşehir Belediyesi Menteşe ilçesinde bulunan 1 No'lu Hizmet binasını yıkarak yerine yeni hizmet binası yapıyor.
Muğla Büyükşehir Belediyesi tarafından Menteşe ilçesindeki 1 No’lu hizmet binası kısa süre içerisinde yıkılacak.
GÜNDEM
05 Eylül 2024 - 14:59










